Windows 95'te Instagram Kullanımı



Merhaba arkadaşalar bugün sizlerle eski işletim sistemi olan Windows'da Instagram uygulamasının nasıl olduğunu anlatmaya çalışacağım.

Sosyal paylaşım sitelerinin bir numaralı gözdesi haline gelen Instagram 2010 yılından bu zamana kadar milyonlarca kullanıcıyla buluşmuştur. Bu büyümenin sonucunda dünyanın dört bir yanında adını duyurmuş bir sosyal paylaşım sitesi haline gelmiştir.
Bu büyümenin sonucu Instagrama büyük artılar katmıştır. Bu artılardan en önemli ise 2012 yılında Instagramın facebook tarafından satın alınmasıdır. Bu sayede Instagram dahada büyümüştür ve 500 milyonu aşan kullanıcının sahibi olmuştur.
Bu büyümenin sonuçunda Instagram oldukça popüler site haline geldi ve son zamanlarda yapmış olduğu güncelleme ile beraber tamamen yeni bir yüze kavuşarak adından tekrar söz ettirdi.

Yeni yüzüne kavuşan Instagram şuan kullanıcılarının tarafından eski işletim sistemi olan windows 95 sisteminde kullanılsaydı nasıl gözükürdü merakı uyandırmıştır.
Bu Windows 95 işletim sitemi oldukça eski bir sitemdir. Bu eski işletim siteminde Instagram uygulamsı kullanılıyor olsaydı nasıl bir yüze sahip olacağı herkes tarafından merak konusu olunca yazılımcılar bu sistemin Windows 95'de nasıl kullanılacağını bizlere hazırlayıp sunmuşlardır.



Instagram bu işlerim sisteminde oldukça farklı ve basit bir yapıya kavuştu sadece paylaşın fotoğraflar görünmektedir. Yani Instagram uygulamasındaki yenilikleri bu işletim sisteminde bulmak oldukça zor.

Evet arkadaşlar bugün sizlerle Windows 95 işletim siteminde Instagram kullanılıyor olsaydı nasıl olurdu bu konu hakkında bilgiler vermeye çalıştım.
Umarım sizlere yardımcı olabilmişimdir.

Bir sonraki makalemde görüşmek dileğiyle
Hoşçakalın, takipte kalın

Yorum yapmayı untmayın  :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Instagramda Ağır Çekim Video Paylaşımı

İnstagram'dan Kız Tavlama Teknikleri

Instagram'da Hikayeye Bakanlar Neye Göre Sıralanır ?